- Urząd Miejski w Głogówku
- Jednostki
- Kultura i Sport
- Galeria
- Kontakt
- OSP Gminy Głogówek
BURMISTRZ GŁOGÓWKA OGŁASZA OTWARY KONKURS OFERT
Załącznik nr 1
Do Zarządzenia Nr OSKD – 0050/ 5/2017
Burmistrza Głogówka
z dnia 19 stycznia 2017
BURMISTRZ GŁOGÓWKA OGŁASZA OTWARY KONKURS OFERT
na wybór realizatora Programu profilaktyki zakażeń wirusem brodawczaka ludzkiego
( HPV) w Gminie Głogówek w roku 2017
1. Nazwa i siedziba organu ogłaszającego konkurs :
Gmina Głogówka
ul. Rynek 1
48-250 Głogówek
2. Przedmiot konkursu :
Wybór realizatora Programu profilaktyki zakażeń wirusem brodawczaka ludzkiego
( HPV) w Gminie Głogówek w roku 2017. Realizacja programu
polega na przeprowadzeniu akcji informacyjno - edukacyjnej oraz wykonaniu pełnego
cyklu szczepień (2 dawki) przeciwko zakażeniom wirusem brodawczaka ludzkiego
wśród dziewcząt w wieku 13 lat ( rocznik 2004 ) zamieszkałych na terenie Gminy Głogówek. Szczepienia będą przeprowadzane na terenie miasta i gminy Głogówek.
Przedmiot konkursu obejmuje:
1) przeprowadzenie spotkań informacyjno - edukacyjnych dla rodziców /
opiekunów prawnych/ oraz akcji edukacyjnej wśród dziewcząt i chłopców urodzonych w 2004 roku
2) uzyskanie pisemnej zgody rodzica lub opiekuna prawnego na wykonanie dwóch dawek szczepień
3) zakup szczepionek dwuwalentnych przeciwko wirusowi HPV typ 16 i 18, spełniających wszystkie wymogi i normy przewidziane prawem,
4) przeprowadzenie badania kwalifikującego do szczepienia,
5) wykonanie pełnego cyklu szczepienia (2 dawki),
6) wydanie stosownego zaświadczenia o szczepieniu po podaniu każdej kolejnej
dawki szczepionki,
7) zakup niezbędnych materiałów do realizacji zadania.
3. Na realizację zadania będącego przedmiotem konkursu przeznacza się kwotę 28 000,00 złotych w 2017 r.
4. W ramach realizacji zadania zaszczepionych zostanie około 56 dziewcząt
urodzonych w 2004 uczęszczających do szkół podstawowych na terenie Gminy Głogówek.
Liczba ta może ulec zmianie w zależności od uzyskania zgody na zaszczepienie od rodziców / opiekunów prawnych/.
5. Termin realizacji zadania - od dnia podpisania umowy do dnia 15 grudnia 2017 r.
6. Oferty na realizację zadania mogą składać podmioty działające na podstawie ustawy
z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. 2015 r. poz. 618 z póź.zm.).
7. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty jest cena.
8. Na świadczenie w/w usług zostanie zawarta umowa.
9. Oferty pod rygorem odrzucenia można składać w terminie do dnia 16 lutego 2017 r . do godz. 16.00 w formie pisemnej, w zamkniętej kopercie opatrzonej adresem oferenta z dopiskiem „Konkurs ofert na wybór realizatora Programu profilaktyki zakażeń wirusem brodawczaka ludzkiego ( HPV) w Gminie Głogówek w roku 2017 w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Głogówku I piętro, ul. Rynek 1, 48-250 Głogówek.
10. Szczegółowe warunki konkursu ofert, wzór formularza ofertowego oraz wzór umowy dostępne są na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.glogowek.pl oraz stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Głogówku www.glogowek.pl.
11. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 17 lutego 2017 r. o godz.10.00 w siedzibie Urzędu Miejskiego w Głogówku, ul. Rynek 1, 48-250 Głogówek
12. Rozstrzygnięcia konkursu dokona Burmistrz Głogówka na podstawie wniosku Komisji Konkursowej.
13. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone na stronie Biuletynu Informacji Publicznej
www.bip.glogowek.pl oraz stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Głogówku www.glogowek.pl.
14. Konkurs może zostać rozstrzygnięty również w przypadku, gdy wpłynie jedna oferta.
15. Ogłaszający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków konkursu lub odwołania konkursu bez podania przyczyny i zamknięcia konkursu bez wyboru oferty.
Do pobrania:
DOCXZAŁ. 2 SZCZEGÓŁOWE WARUNKI KONKURSU OFERT
na wybór realizatora Programu profilaktyki zakażeń wirusem brodawczaka ludzkiego
( HPV ) w Gminie Głogówek w roku 2017
DOCXZAŁ.3 OFERTA KONKURSOWA
dotycząca realizacji Programu Profilaktyki Zakażeń Wirusem Brodawczaka Ludzkiego ( HPV) w Gminie Głogówek w roku 2017
DOCZAŁ. 4 PROJEKT UMOWY
DOCXZarządzenie Nr OSKD – 0050/ /2017 Burmistrza Głogówka z dnia 19 stycznia 2017 r.