Logotyp strony


Deklaracja dostępności

Urząd Miejski w Głogówku zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z Ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej https://gminaglogowek.info/

  • Data publikacji strony internetowej: 10 października 2019 r.
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 27 lutego 2023 r.

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności i wyłączeń wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Publikowane skany dokumentów papierowych w formacie PDF związane z papierową realizacją sprawy i wymaganym wizerunkiem pieczątek i podpisów; niektóre obrazy nie posiadają opisu treści.

Przygotowanie deklaracji dostępności

  • Data sporządzenia deklaracji: 31 marca 2025 r.

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić na następujące dane kontaktowe:

Karolina Fiutka — email: fiutka@glogowek.pl lub telefonicznie: 77 40 69 904

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszej jednostki:

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

W urzędzie zamontowana jest platforma przychodowa umożliwiająca dostęp na I piętro budynku osobom z niepełnosprawnością na wózkach inwalidzkich.

W budynku znajdują się plany tyflograficzne na każdej kondygnacji w ilości 3 szt. Plany dotyczą rozkładu pomieszczeń usytuowanych na parterze, I piętrze i II piętrze budynku głównego.

W budynku zamontowane są tabliczki zawierające czytelną informację i napisy w języku Braille’a. Tabliczki znajdują się na drzwiach do pomieszczeń.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Zgodnie z obowiązującą od dnia 1 kwietnia 2012 roku ustawą o języku migowym i innych środkach komunikowania się, osoba uprawniona, która zamierza skorzystać z usług tłumacza, zobowiązana jest zgłosić ten fakt w urzędzie, w terminie co najmniej na 3 dni robocze przed tym zdarzeniem (planowaną wizytą w urzędzie), z wyłączeniem sytuacji nagłych.

W tut. Urzędzie zgłoszenia można dokonać w jednej z następujących form:

  • e-mail na adres: fiutka@glogowek.pl
  • faxem na nr 77 40 69 906
  • listownie (3 dni liczone od dnia otrzymania zawiadomienia przez Urząd)
  • telefonicznie za pośrednictwem osoby trzeciej na nr 77 40 69 904

Na parterze budynku, w Kancelarii Ogólnej urzędu, zamontowana jest pętla indukcyjna stanowiskowa.

Aplikacje mobilne

Gmina Głogówek udostępnia darmową aplikację mobilną dla swoich mieszkańców.

Odnośnik do deklaracji dostępności aplikacji mobilnej

Odnośnik do strony aplikacji mobilnej

Baner projektu codziennie samodzielni
Deklaracja dostępności
Rowery

Posadźmy razem 800 drzew na 800-lecie Głogówka!

Licznik posadzonych drzew

Turystyka
Obraz - baner
EUPAP Logo
EUPAP Logo
Punkt potwierdzenia profilu
Punkt potwierdzenia profilu

Projekt „Wspieraj lokalnie” realizuje Intytut Wsparcia Organizacji Pozarządowych we współpracy z PITax.pl Łatwe podatki.

Na co wydajemy Twoje pieniądze


Zobacz

Aplikacja mobilna


Zobacz
Wszelkie prawa zastrzeżone. Głogówek 2025. Webdesing / programming: WebInspiracje

Przszukaj naszą stronę



Schowaj wyszukiwarkę

Szanowni czytelnicy. Zobaczcie jak szanujemy waszą prywatność. Przeczytaj politykę prywatności i politykę cookies lub zaakceptuj zasady