Logotyp strony
  • UM Głogówek

Polski Związek Emerytów Rencistów i Inwalidów

Biuro Związku mieści się w pomieszczeniach hali sportowej ul. Kościuszki w Głogówku czynne we wtorki w godz. 10.00 - 12.00.

27 października 2022 r. na Walnym Zebraniu Sprawozdawczo Wyborczym został wybrany nowy Zarząd w składzie:

• Wanda Bandoła – Przewodnicząca

Ilość miejsc ograniczona

Ogłoszenie Ogłoszenie

Wycieczka do Wiednia

7 maja br. grupa emerytów z głogóweckiego koła PZE,R i I pojechała na 3-dniową wycieczkę do Wiednia. Pierwszym miejscem które zwiedziliśmy było Wzgórze Kahlenberg, związane z odsieczą wiedeńską w 1683 r. i kościół św. Józefa, oraz piękną panoramę Wiednia. Zobaczyliśmy i zwiedziliśmy także Operę Narodową, Ratusz, pałac Holburg, katedrę św. Szczepana, pałac i ogrody Schönbrunn, dom Hundertwassera, wnętrza komnat cesarzowej Sisi i wiele innych obiektów.

W drodze powrotnej zobaczyliśmy jeszcze Ołomuniec, czeskie miasto z ciekawymi zabytkami.

Zabawa ostatkowa

13 lutego 2024 r w restauracji "Corleone" odbyła się zabawa ostatkowa członków Koła Emerytów, Rencistów i Inwalidów z Głogówka. Liczne grono seniorów, po raz kolejny, świętowało zakończenie karnawału. Wszyscy bawili się bardzo dobrze.

Sylwester 2023

Andrzejki 2023

WYCIECZKA DO ZIELONEJ GÓRY

W dniach 14-15.09.2023 r udaliśmy się na wycieczkę do Zielonej Góry na święto winobrania. W pierwszej kolejności szybki spacer po Bytomiu Odrzańskim, a następnie zwiedziliśmy winnicę HIKI we wsi Bycz. W Zielonej Górze palmiarnia, katedra i spacer po rynku.

Następnego dnia był czas na spacer po straganach, które rozkładają się tam jedynie podczas święta winobrania.

Na zakończenie zwiedziliśmy muzeum etnograficzne w Ochli - dzielnicy Zielonej Góry.

Tego lata 90 emerytów naszego koła, w dwóch turach, wyjechało na wczasy do Łeby. Piękny ośrodek "Star", super pogoda, imprezy i wycieczki organizowane na miejscu, wszystko to sprawiło, że pobyt był bardzo udany. Już planujemy wczasy na następny rok.

31 sierpnia na strzelnicy w Głogówku członkowie koła emerytów pożegnali tegoroczne lato. Było pyszne jedzonko, muzyka "na żywo" i tańce. Bardzo miło spędziliśmy czwartkowe popołudnie.

Wycieczka do Krościenka 23.07-28.07

Spotkanie z grupą emerytów z Vbrna w Czechach

W czerwcu 50 osobowa grupa emerytów naszego Koła udała się z wizytą do zaprzyjaźnionych emerytów z Vbrna. Na miejscu przywitała nas przewodnicząca Koła, która zaprosiła nas na obiad.

Po obiedzie zwiedziliśmy najciekawsze miejsca w Bruntalu, następnie udaliśmy się do Karlovic, gdzie zorganizowano konkursy sprawnościowe oraz tańce przy muzyce. Spotkanie przebiegło w bardzo miłej atmosferze.

Transport zapewnił nam Urząd Miejski w Głogówku, za co bardzo dziękujemy.

Zarząd głogóweckiego koła Polskiego Związku Emerytów, Rencistów i Inwalidów zorganizował dla swoich członków zabawę sylwestrową w restauracji „Głogowianka", w której wzięły udział 42 osoby. Szampańska impreza trwała do późnych godzin nocnych.

15 grudnia ubiegłego roku w Centrum Kultury odbyło się spotkanie opłatkowe głogóweckich członków Polskiego Związku Emerytów, Rencistów i Inwalidów, w którym udział wzięły 62 osoby. Uczestników odwiedzili burmistrz Piotr Bujak, który wręczył seniorom upominki świąteczne, oraz ksiądz proboszcz Ryszard Kinder. Spotkanie upłynęło w miłej atmosferze, a uświetniły go występy artystyczne dzieci i młodzieży.

Wycieczka do Warszawy

W dniach 03-05.10.2022r odbyła się wycieczka do Warszawy. W ciągu tych trzech dni zwiedziliśmy Sejm RP, ogrody w Wilanowie, Świątynię Opatrzności Bożej. Chodziliśmy po Starych Powązkach i Starym Mieście. Mieliśmy możliwość obejrzeć sale Zamku Królewskiego, spacerowaliśmy po Łazienkach Królewskich oraz byliśmy w Muzeum Powstania Warszawskiego. W wolnym czasie niektórzy z nas odwiedzili Muzeum Narodowe albo wyjechali na taras widokowy Pałacu Kultury.

Wyjazd na wczasy do domu wczasowego "Janosik" w Ustroniu Morskim w terminie 08 - 20.09.2022r.

Ognisko na strzelnicy w Głogówku w dniu 30.08.2022 r. w załączniku zdjęcia

07.07.2022 r. - spotkanie z grupą emerytów z Vbrna w Czechach.

Po obiedzie ufundowanym przez Pana Burmistrza koleżanki i koledzy z Czech udali się na strzelnicę w Głogówku. Tam czekali na nich emeryci z naszego koła. Na strzelnicy poza tradycyjnym grillem, odbył się konkurs strzelania do tarczy, gra w dwa ognie oraz wspólne tańce. Spotkanie upłynęło w miłej, wesołej i przyjacielskiej atmosferze.

09 - 19.06.2022 pobyt w Pobierowie w Domu Wczasowym "Ewa"
plażowanie,wycieczka do Międzyzdrojów

01.07.2022 - wyjazd na "Lato Kwiatów"w Otmuchowie

19 - 24.05.2022 r. Wycieczka do Krynicy Górskiej

Spotkanie z okazji Dnia Kobiet w dniu 09.03.2022r

W imieniu wszystkich pań, bardzo dziękujemy Panu Burmistrzowi za okazjonalne prezenty

Śledzik - 2022

Zabawa sylwestrowa - 31.12.2021 rok

Zabawa andrzejkowa 26 listopada 2021

Wyjazd do Krapkowic: pobyt na wieży miasta, w muzeum regionalnym "studnia" i na kręgielni

Galeria zdjęć: "Pożegnanie lata" na Strzelnicy

Galerie zdjęć

Deklaracja dostępności
Rowery

Posadźmy razem 800 drzew na 800-lecie Głogówka!

Licznik posadzonych drzew

Turystyka
Obraz - baner
EUPAP Logo
Punkt potwierdzenia profilu

Projekt „Wspieraj lokalnie” realizuje Intytut Wsparcia Organizacji Pozarządowych we współpracy z PITax.pl Łatwe podatki.

Na co wydajemy Twoje pieniądze

Zobacz

Aplikacja mobilna

Wszelkie prawa zastrzeżone. Głogówek 2024. Webdesing / programming: WebInspiracje

Przszukaj naszą stronę

Schowaj wyszukiwarkę

Szanowni czytelnicy. Zobaczcie jak szanujemy waszą prywatność. Przeczytaj politykę prywatności i politykę cookies lub zaakceptuj zasady